Ben je 12-16 jaar? Dan is er speciaal voor jou jeugdkerk. De jeugdkerk is om de drie weken in De Pastorije om 10:00 uur.

We gebruiken tijdens de jeugdkerk het boekje Leer en Leef uit de Bijbel van de HGJB, net als bij de catechisatie. Neem dit boekje, een Bijbel, liedboek en pen en papier mee.

We hopen dat we van elkaar kunnen leren, het goed hebben met elkaar en elkaar tot steun kunnen zijn, maar bovenal leren we God beter kennen en hoe Hij in ons allemaal werkt. We discussiëren, maar luisteren wel naar elkaar en er kunnen geen domme vragen gesteld worden, want die bestaan niet.

Aan het einde van de dienst gaan we naar de kerk, daar krijgen we de zegen, die we mee mogen nemen naar huis.

Als je wilt, kun je deelnemen aan de jeugdkerkgroep in de kerk-app. Zo blijf je op de hoogte van de jeugdkerkdiensten.

De leiding van de jeugdkerk bestaat uit:
Joost van Es, Coby Knol-Krijger, Marijke de Lange en Michael Wagner.

Jeugdkerk

Jeugdwerk Zondagsschool Cathechese